
نه سفید، xa0نه سیاه کاملا طبیعی... xa0 xa0 xa0 چرا؟؟؟ ...
ادامه مطلب
"دخترک" xa0 تو گناهی نداری دخترک که بناچار روزی این من از نفس افتاده را بین هزاران هزار مرد دیگر بابا صدا خواهی زد. تو گناهی نداری دخترک اگر که در گردش این چرخ و فلک هزار رنگ بر آغوش من خواهی خفت. xa0 مرا ببخش اگر روزی جیبهایم سرافکنده بود و عروسکهای پشت ویترین مغازه ای خاک خورد و چشمهای تو اشک. xa0 مرا ببخش دخترک که من نیز بخشیدم بابای خود را آنروز که فهمیدم چرا لباسهای عیدش هرگز تازه نبود. مرا ببخش که می پوسم دخترم چرا که من نیز گناهی نداشتم. xa0 "الف.الف" xa0 / xa095.4.15 xa0 xa0...
ادامه مطلب